Over mezelf en mijn blog

Mijn naam is Willem Decker. Ik ben 37 jaar, getrouwd, vader van 2 prachtige zoons en sinds enkele jaren zelfstandig ondernemer. Mijn bedrijf heeft de naam WDDM, wat officieel staat voor Webdesign en Digital Marketing maar heeft ook nog een andere betekenis. De naam van mijn zoons zijn Dick en Daan en mijn lieve vrouw heet Maria. Zo zijn al onze initialen in het logo van mijn bedrijf verwerkt en dat maakt mij bijzonder blij. Het is misschien wel een eenmansbedrijf, maar zonder de steun van mijn gezin had ik dit nooit tot een succes kunnen maken. Voor wie interesse heeft in mijn leven, kan mijn leven in een notedop lezen.

Waarom schrijf ik een blog?

Ik heb de Technische Universiteit gevolgd en ben daarna aan de slag geraakt als marketing-manager van een bedrijf in koffie. Jawel, Douwe Egberts. Mijn opdracht luidde alle buitendiensten zo aan te sturen waardoor ze met grote opdrachten van hun zakenreizen zouden terugkomen. Het viel mij op dat er vooral veel gebrek was aan goed beeldmateriaal. Daarom begon ik mij te verdiepen in webdesign en een soort van power point introductie van ons product. Dit sloeg zo aan dat mijn werkgever besloot mij een andere functie te geven. Na enkele jaren werd ik verliefd op de secretaresse van mijn baas en toen zij zwanger van mij bleek te zijn kwam onze relatie uit. De baas was om het zachtjes uit te drukken niet erg gecharmeerd van het feit dat ik “zijn Maria” had bezwangerd en dat heeft ervoor gezorgd dat Maria en ik gezamenlijk en gelijktijdig ons ontslag indienden, wat hartelijk werd ontvangen.

Sindsdien heb ik verschillende baantjes gehad, maar het maken van webdesign en digital marketing bleef mijn interesse houden. Op aandringen van mijn vrouw heb ik verschillende cursussen gevolgd en op de dag dat ons tweede zoontje werd geboren, heb ik het bedrijf WDDM officieel geopend.

Niets is toevallig

Dit voorval illustreert niet alleen mijn leven als persoon, maar ook mijn werkinstelling. Niets gebeurd bij toeval. Ook bij het webdesign en digital marketen laat ik mij leiden door mijn intuïtie en mijn gevoel. En afgaand op de door mij geboekte successen, blijkt dit een soort van toverformule te zijn. Natuurlijk dien je ook de laatste ontwikkelingen in de gaten te houden en continue op de hoogte te zijn van de nieuwste trends, maar ik kan net zo goed beslissen voor een retro design, omdat mijn intuïtie mij verteld dat dit beter bij de klant en zijn publiek past. Wie voor mij en mijn bedrijf kiest, krijgt absoluut iets unieks in handen.